Jak nakupovat


Cenové a platební podmínky, čas plnění

  1. Ceny jsou uvedeny v Kč a jsou konečné.
  2. Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě objednávek kupujícího vytvořených ve virtuální prodejně. Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:
    • - identifikaci kupujícího
    • - druh a množství požadovaného zboží
    • - požadovaný způsob platby, způsob odběru zboží a adresu pro doručení.
  3. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.
  4.  
  5. Objednávka
    Objednávku, kterou odešlete, považujeme za závaznou, a proto ihned podnikáme kroky k tomu, aby Vaše objednávka mohla být vyřízena. Systém Vám automaticky zašle potvrzení této objednávky.
    Pokud se tak nestane – nepodařilo se Vám správně dokončit některý krok v objednávce, Vaši objednávku tedy nemáme a nemůžeme tak zboží odeslat.
  6. Pokud se stane, že je problém s dodací lhůtou či jiný závažný problém, pak Vás neprodleně informujeme buď emailem nebo telefonicky.
    Je dobré, abyste do objednávky uvedli nějaký telefonický kontakt, na kterém býváte k zastižení, abychom Vás o případném problému mohli včas informovat.
  7.  
  8. Storno
    V případě, že jste si rozmysleli Vaši objednávku a chcete ji stornovat – můžete tak učinit  telefonicky či emailem v den jejího odeslání.
  9.  
  10. Dodávky
    Zboží odesíláme v nejbližším možném termínu – zpravidla však do 3 pracovních dnů od data objednávky, není-li uvedeno jinak.
  11. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
    Při objednávce nad  2 000 Kč je přepravné zdarma.
    Všechny zásilky zasíláme Českou poštou s.p. nebo PPL CZ s.r.o., cena za tento typ dopravy je 195 Kč a zahrnuje přepravné a balné. Cena zásilky odeslané Zásilkovnou je 110 Kč a zahrnuje přepravné a balné.
    Zboží lze vyzvednout osobně v provozovně na Souvrati 78, 544 75 Mostek po telefonické dohodě na tel: +420 607 024 890.

    Možnosti platby:
    - zboží je odesláno na dobírku a platíte při převzetí, cena za dobírku je + 30 Kč.
    - zboží můžete platit předem na účet a po připsání platby zboží zašleme na Vaši adresu.
    - platba předem převodem na účet Komerční banka a.s. : 115-7620240277/0100, variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

    Platební podmínky Slovensko
    Účtujeme přepravné a balné 330 Kč
    Pokud objednávka přesahuje částku 3 500 Kč, je přepravné a balné zdarma.
    Minimální výše objednávky je 1 500 Kč.

    O každém nákupu dostáváte potvrzení s jednotlivými položkami nákupu. 
    Tento doklad zároveň slouží jako paragon pro případné reklamace.
  12.  
  13. Servis
    Po odeslání Vaší objednávky – v případě, že jste do objednávky či jinak, sdělili e-mailovou adresu - dostáváte oznámení o odchodu zásilky. 

    V případě dotazů či jiných problémů použijte prosím email : dobrotyodteticky@gmail.com nebo jana@dobrotyodteticky.cz nebo telefonní kontakt: +420 607 024 890.
  14.  

Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího v případě neosobního způsobu doručení zboží ( nevztahuje se na osobní převzetí zboží v místě prodávajícího ):
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.
Kontaktujte nás (viz kontakt), že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vaším číslem účtu či adresou pro vrácení peněz.
Pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:

  • - zboží musí byt v původním nepoškozeném obalu,
  • - zboží nesmí být použité,
  • - zboží musí být nepoškozené,
  • - s dokladem o koupi.
  • Zboží, prosím, posílejte pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.Částku námi vynaloženou na přepravu nevracíme.
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na Vaše náklady.